counter.
free html hit counter
hit counter code

Wednesday, March 31, 2010

what the ?????!!!

by: ammarhamzahmohdhanim

assalamualaikum.
sume org nak post.
ak pon nak gak.

well,
i'm just gonna report something new from Kasr el-Ainy faculty of Medicine, Cairo University, Egypt.
kalau korg nak tau, ataupun dh tw or sje bt2 xtw,
bdk2 sepintar kt Cairo U ni agak ramai.
bkn kt Cairo U je.
rmai lg la kt Azhar, Tanta, Zagaziq, Mansoura n Alex tuh.
tp ak nk ckp psl Cairo je.

MIDYEAREXAM

ha??
seriously.
ak pon xtw ap bnde je ak bwt kt sni
smpai tetibe je dh mid year.
klau dah mid year,msti ad exam.(!!!)
so bdk2 yg jnis xstdi (cm aku nih)
terkontang-kantinglah last minit nk stdy.
and the result???
well u guess it.

dh2.
ak bkn nk ckp pasal result aku.
tp result kwn2 aku (kwn2 ko gak la)
n guess what?
klau kira2 markah sume org.
letak dlm microsoft excel.
dptlah resultnye..

NO.1 - KHAIRUN NISA BINTI MOHD ZAIDAN

bapakla bdk nih.
"pah ceroh" nama die je atas skali.
dpd skolah dulu kot.

but waitt....
there's more...

xlame dlm ranking tuh.

NO.4 - MUHAMMAD HAFIZ BIN NAZRI

ooohhh.
bgga ak kejap jdik bdk sepintar (walaupon bkn nme aku laaa)

first dlm batch Nisa.
first ntuk bdk laki lak HafizNazri.

eeyyy.
korg nih mmg layak r amek medik.
-no doubt- XP

pastu
Muhammad Zharief Afzal Bin Md Kassim pon xkurg hebatnya.
tunjuk belang lak die kt sni.
dpt top 5 lelaki.

serius.
ak pon terpikir.
"mantap gle kwn2 aku nih"
"ap nk jdi kt aku nih?????"
....................

aku??
xyah cter la.

pas2 tubik la nme

FarisMdNoh
HafridzMurshidAl-Wafi

then.
bru nme aku.
diikuti HafizMazlan.


aahhhhhhh.
midterm ak xperform.
so ak hrap ni akn jdi motivasi ntuk aku.
n rakan2 aku sekalian.
walaupon dimana sje anda berada.
jgn suke sgt maen2.
ntuk yg amek medik tu lg laa.
jgn jdik cm aku.
okehh?
so?

Hadis riwayat Abdullah bin Masud ra., ia berkata: Rasulullah saw. bersabda: Tidak ada hasad (iri) yang dibenarkan kecuali terhadap dua orang, yaitu terhadap orang yang Allah berikan harta, ia menghabiskannya dalam kebaikan dan terhadap orang yang Allah berikan ilmu, ia memutuskan dengan ilmu itu dan mengajarkannya kepada orang lain. (Shahih Muslim)

xslh kan ak agk jealous?
haha
moga post ini dpt memberi sdkit inspirasi dn motivasi ntuk kita semua untuk terus berjaya.

6.10 p.m.
kaherah.
mesir.
lg bpe minit nak azan Maghrib.
chow
wassalam.

No comments:

Post a Comment