counter.
free html hit counter
hit counter code

Tuesday, January 25, 2011

Khairul Faiqri

Assalamualaikum wbt.
Bunga mawar seharum mawar,
bunga mawar tangkai berduri.
badan gagah tak pernah gentar,
nama diberi jena faiqri.

Ok la kali ni nak post sal jena, act jena ni merupakan pelajar jannatul adnin mase dekat sepintar dulu,ni tok yg xtaw la, pastu dia merupakan ketua prodigy dan exco dkt sekolah.

Baru2 ni ayah beliau telah dimasukkan ke wad,dan terpaksa menjalani pembedahan. kencing manis. lepas bedah kena ulang alik g hospital sbb nak cuci. setiap kali kene cuci memakan kos ratusan ringgit.

Jadi kita sebagai sahabat, yang dulu gelak sama2,makan sama2,anta dobi sama2,apa kata kita menghulurkan sedikit sumbangan kepada beliau untuk meringankan lagi beban kos rawatan, mungkin kita dapat buat gathering ke,dapat main futsal sama2 sambil wat collection,ataupun kalian boleh lah bank-in sumbangan kalian ke akaun di bawah.

Bank Rakyat : 22-106-108757-9

So sapa yang bermurah hati,boleh la call jena n konfemkan balik num akaun ni k. pape pon kite sume bantu lah k,dulu masa Syaza,skng mase Jena,next time kite xtaw sape en,kita sama2 bantu dgn menginfakkan harta kita nih.


Sesungguhnya orang-orang yang sebenar-benarnya beriman hanyalah orang-orang yang percaya kepada Allah dan RasulNya, kemudian mereka (terus percaya dengan) tidak ragu-ragu lagi, serta mereka berjuang dengan harta benda dan jiwa mereka pada jalan Allah; mereka itulah orang-orang yang benar (pengakuan imannya). Al-Hujurat ayat 15.


Moga2 ayah jena sembuh secepat mungkin, jum bdoa sama2. Wassalam.

No comments:

Post a Comment